Regulamin
Sklepu grafikafirmowa.pl
§ 1. Postanowienia ogólne
Sklep internetowy dostępny pod adresem https://grafikafirmowa.pl prowadzony jest przez:
Wysterujto.pl Krzysztof Dalaszyński ul. Geodetów 41 Trzebiny 64-100 Trzebiny, Polska NIP: 6971001525 REGON: 410026108
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, składania zamówień, realizacji sprzedaży, dokonywania płatności, dostawy towarów oraz zasady reklamacji.
Kontakt ze Sklepem możliwy jest za pośrednictwem:
adresu poczty elektronicznej: kontakt@grafikafirmowa.pl,
telefonicznie pod numerem telefonu: 781-211-911,
pisemnie na adres: ul. Geodetów 41, Trzebiny, 64-100 Trzebiny.
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu oraz składania zamówień na produkty, niezbędne jest urządzenie końcowe z dostępem do Internetu oraz przeglądarka internetowa.
Kupujący mogą składać zamówienia bez konieczności rejestracji konta użytkownika („zakupy jako gość”).
Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w asortymencie Sklepu, cenach towarów oraz przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży.
Sprzedaż oraz dostawa towarów realizowana jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
§ 2. Rodzaje i zakres świadczonych usług
Sklep internetowy grafikafirmowa.pl oferuje sprzedaż:
gotowych oraz indywidualnie tworzonych projektów graficznych,
materiałów poligraficznych i reklamowych,
produktów cyfrowych (np. plików graficznych, projektów do druku),
produktów fizycznych (np. wydruków, gadżetów reklamowych).
Produkty cyfrowe dostarczane są drogą elektroniczną, na adres e-mail wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia.
Produkty fizyczne dostarczane są zgodnie z wybraną przez Klienta formą dostawy, określoną w §5 niniejszego regulaminu.
Świadczenie usług w ramach Sklepu internetowego odbywa się zgodnie z niniejszym regulaminem oraz obowiązującymi przepisami prawa.
§ 3. Warunki składania zamówień
Zamówienia w Sklepie internetowym mogą być składane przez osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoby prawne.
Złożenie zamówienia nie wymaga rejestracji konta użytkownika – zakupy można realizować jako „gość”.
W celu złożenia zamówienia należy:
wybrać produkt lub usługę i dodać ją do koszyka,
przejść do formularza zamówienia,
podać wymagane dane niezbędne do realizacji zamówienia,
wybrać formę płatności oraz dostawy (jeśli dotyczy),
zaakceptować regulamin Sklepu,
potwierdzić zamówienie przyciskiem „Kupuję i płacę” lub równoważnym.
Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.
Zamówienia mogą być składane 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Ich realizacja odbywa się w dni robocze.
§ 4. Płatności
Ceny wszystkich produktów i usług dostępnych w Sklepie internetowym podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
Klient ma możliwość dokonania płatności za zamówienie za pomocą jednej z następujących metod:
przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy,
szybkie płatności internetowe (Tpay, Przelewy24),
BLIK,
karta płatnicza (Visa, MasterCard, itp.),
PayPal.
W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym, Klient zobowiązany jest do dokonania wpłaty w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Brak wpłaty w tym terminie może skutkować anulowaniem zamówienia.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności na koncie Sprzedawcy, z wyjątkiem zamówień z płatnością za pobraniem (jeśli taka opcja jest dostępna), które realizowane są niezwłocznie po ich złożeniu.
§ 5. Dostawa i realizacja zamówień
Produkty fizyczne zamówione w Sklepie dostarczane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem wybranej przez Klienta formy dostawy, w szczególności:
firm kurierskich,
paczkomatów,
punktów odbioru,
odbioru osobistego (po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą).
Koszty dostawy ponosi Klient, o ile nie zaznaczono inaczej w ofercie lub w ramach promocji. Informacja o kosztach dostawy prezentowana jest przed złożeniem zamówienia.
Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 7 dni roboczych, liczonych od dnia zaksięgowania płatności (lub potwierdzenia zamówienia w przypadku płatności przy odbiorze – jeśli taka opcja występuje).
Produkty cyfrowe dostarczane są drogą elektroniczną, na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia, w terminie ustalonym indywidualnie lub wskazanym w opisie produktu.
Sprzedawca nie realizuje dostaw poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
§ 6. Reklamacje i zwroty
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy otrzymany produkt fizyczny jest niezgodny z zamówieniem lub odbiega od wersji zaakceptowanej przed realizacją.
Reklamację należy zgłosić w formie pisemnej lub elektronicznej, przesyłając zgłoszenie na adres e-mail: kontakt@grafikafirmowa.pl lub listownie na adres: ul. Geodetów 41, Trzebiny, 64-100 Trzebiny.
W zgłoszeniu reklamacyjnym należy zawrzeć:
imię i nazwisko Klienta,
numer zamówienia,
opis niezgodności,
zdjęcia (jeśli dotyczą produktu fizycznego),
oczekiwany sposób rozwiązania sprawy.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. Klient zostanie poinformowany o decyzji drogą elektroniczną lub pisemną.
Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
świadczenia usług lub produktów cyfrowych dostarczanych drogą elektroniczną, które zostały wykonane za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
produktów wykonanych na indywidualne zamówienie lub spersonalizowanych zgodnie ze specyfikacją Klienta.
W przypadku uznania reklamacji, Klient ma prawo do naprawy, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
§ 7. Odpowiedzialność i prawa autorskie
Wszystkie materiały dostępne w Sklepie, w tym projekty graficzne, opisy, zdjęcia, elementy identyfikacji wizualnej oraz układ strony, stanowią własność Sprzedawcy lub zostały użyte na podstawie odpowiednich licencji.
Zabronione jest kopiowanie, rozpowszechnianie, modyfikowanie lub wykorzystywanie w celach komercyjnych jakichkolwiek treści dostępnych w Sklepie bez uprzedniej pisemnej zgody Sprzedawcy.
Klient nabywa prawa do korzystania z zakupionych projektów i produktów zgodnie z ich przeznaczeniem, a w przypadku projektów graficznych – zgodnie z zakresem licencji określonym indywidualnie dla każdego produktu lub ustalonym z Klientem.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe wykorzystanie materiałów przez Klienta, w tym za ich użycie niezgodne z obowiązującym prawem lub naruszające prawa osób trzecich.
§ 8. Odstąpienie od umowy
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu fizycznego.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji, wysyłając jednoznaczne oświadczenie na adres e-mail: kontakt@wysterujto.pl lub listownie na adres: ul. Geodetów 41, Trzebiny, 64-100 Trzebiny.
W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sklep), nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że wyraźnie zgodzi się on na inny sposób, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.
Klient zobowiązany jest do zwrotu produktu fizycznego niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Bezpośrednie koszty zwrotu produktu ponosi Klient.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
produktów wykonanych na indywidualne zamówienie Klienta lub spersonalizowanych,
produktów cyfrowych, które zostały dostarczone za zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
§ 9. Ochrona danych osobowych
Administratorem danych osobowych Klientów Sklepu jest Wysterujto.pl Krzysztof Dalaszyński, ul. Geodetów 41, Trzebiny, 64-100 Trzebiny, NIP: 6971001525.
Dane osobowe Klientów przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym cele, podstawy prawne oraz prawa przysługujące Klientowi, określone zostały w odrębnej Polityce Prywatności dostępnej na stronie: https://grafikafirmowa.pl/polityka-prywatnosci
Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia i realizacji umowy sprzedaży.
§ 10. Postanowienia końcowe
Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu i obowiązuje do odwołania.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności w przypadku:
zmiany przepisów prawa,
zmiany oferty Sklepu,
zmiany form płatności lub dostawy,
konieczności doprecyzowania zapisów.
O każdej zmianie Regulaminu Klienci zostaną poinformowani z wyprzedzeniem poprzez publikację nowej wersji na stronie internetowej Sklepu. Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia zmian w życie.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Ewentualne spory wynikłe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane przez sąd właściwy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.